neděle, listopadu 25, 2012

Oblíbené přípravky :)


Toto jsou jedny z mých nejoblíbenějších výrobků.



1. Pudr Very me od Oriflame- Na to že kosmetiku od Oriflame jsem nějak přestala mít ráda u pudru jsem zůstala. Mám problematickou pleť takže mi jen tak nějaký nesedne.
2. Tvářenka od Maybeline New York -Tuto tvářenku používám asi  rok a ještě se neukázalo dno. Používám nejsvětlejší odstín. Tato tvářenka má lehké třpytky, které dodávají osvětlení pleti.
 3. Stíny od Essence- Popravdě je to jedna z mých oblíbených kosmetických firem. Mají výrobky za opravdu hodně dostupnou cenu a výbornou kvalitu. 
4. Tělové mléko od Panthenol forte- Lepší tělové mléko jsem snad neměla, dokonale hydratuje, nepálí a  příjemně voní.
5. Zklidňující balzám po holení od Reginy- Dlouho jsem scháněla něco co mé nohy po holení přivede do "normálního" stavu. Vždycky jsem měla nohy vysušené s červenými pupínky. Tento balzám všechno změnil, Po nanesení tohoto balzámu nohy sice chvilku trochu pálí, ale nohy mám hladké, hydratované a chloupky jsou po něm jemnější. Rozhodně doporučuji.
6.BB cream od Garnieru-Přes všechny pomluvy apod. jsem s BB creamem naprosto spokojená. Sice je z něj trochu cítit alkohol ale to je vedlejší. Mám ho asi půl roku, možná i déle a pořád drží.
7. Double Magic Mascara od Dermacolu-Byla jsem mile překvapená když mi ji mamča přinesla. Rasy neslepuje a hezky pozčesává, Momentálně už vysychá takže musím okamžitě skočit pro novou, ale mám jí přibližně 4 měsíce což je na každodenní používání docela dobré.A jaká je vaše oblíbená kosmetika ? :) 










Žádné komentáře:

Okomentovat

Místo pro vaše komentáře: