čtvrtek, března 07, 2013

Happy Birthday to me :)

Ahooj!
Mám před sebou náročný víkend. Dnes mám narozeniny, které dneska budu slavit, zítra budu muset brzo vstávat (což počítám že asi nepůjdu spát) protože jedeme do Prahy a v neděli mě čeká dlóóóuhý a únavný tréning jelikož se blíží sezóna všech soutěží. Také je Mezinárodní den žen! Takže bych všem dívkám, slečnám a ženám popřála krásný svátek, přeci jenom si to užijte je to jediný den v roce, který patří NÁM! Je škoda, že se v Čechách moc neslaví, je to super svátek. 

Takže vám přeji krásný víkend, ahoj. 

2 komentáře:

  1. Tak já ti přeji krásné narozeniny! Víkend máš opravdu náročný, to bych nezvládla :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc, to opravdu mám, jsem zvědavá jak to zvládnu já :)

      Vymazat

Místo pro vaše komentáře: