středa, května 01, 2013

Po dlouhé době ahoj!

Ahoj,
po dlouhé době jsem se dostala k blogu. Poslední měsíc na nic nemám čas, pořád někde lítám, samé soutěže, písemky, úkoly a povinnosti. Teď už toho času bude snad zase více. Chtěla bych "začít odznova" .
Proto si sestavím nějaký harmonogram a seznámím vás s ním.
Všimla jsem si, že jsou poslední dobou velmi oblíbené tzv. shrnutí týdne či měsíce. Proto, každou neděli u mě na blogu budete moct naleznout to slavné shrnutí týdne, každý první den v měsíci shrnutí měsíce a každou druhou středu nějaké video. Samozřejmě se budu snažit vzhledem k příznivějšímu a teplejšímu počasí fotit nějaké outfitové posty. Na svůj blog také dám svůj e-mail a byla bych moc ráda když mi odešlete nějaké nápady ať už na články nebo na témata videí.
 Také se chystám udělat nějakou giveaway ale to vám určitě dám vědět.
Vše bude platit od příštího týdne. 

A teď k novinkám za tu dobu co jsem tu nebyla.
Do konce týdne si budu objednávat nový telefon a tím vás seznámím později. Pomocí telefonu se budu snažit k telefonu připojit i instagram. Až vše bude v provozu dám vám vědět.
K soutěžnímu období. Poslední soutěž proběhla v Plzni, kde se nám podařilo získat 1.místo. A jelikož to nebyla obyčejná soutěž o pohár nebo nějakou cenu ale kvalifikační kolo na MČR(Mistrovství České republiky) dostali jsme se do první desítky semifinále. Mistrovství proběhne 11.května v Litoměřicích.
Foto ze sobotní grilovačky v dešti s Filla crew :).

Osudové zlato. Název Gold secret nám přináší štěstí :).

K tomuto později.

Další novinka. Chodím do posilovny! Jupí :D. Konečně jsem našla někoho kdo se pro mě obětuje. Takže doufám, že se mi povede se svojí postavou něco udělat. K2hiking je nějaká podivná věc, která vás dokáže během 15 minut spotit  tak že si přídete jako by jste vylezly ze sprchy. Vypadá to jako běžící pás ale to zajímavé na tom je to, že to musíte rozpohybovat vlastní sílou. Vypadalo to zajímavě takže doufám, že mi to pomůže nějaká ta kila shodit. 


To bude asi vše, doufám, že jsem vás tímto dlouhým článkem moc neunavila.
Mějte se krásně a budu moc ráda když mi dáte vědět s nějakými nápady apod. 
Ahoj :)!

Žádné komentáře:

Okomentovat

Místo pro vaše komentáře: