úterý, června 04, 2013

Shrnutí týdne č.2:)

Ahoj,
vzhledem k tomu, že minulý týden jsem vám sem opravdu neměla co dát , jsem ho přeskočila.
Nemohla jsem nevyfotit :D

Jelikož jsme měli se školou takovou "mini" tůru tato věc nesměla chybět. :)


Horké jablíčko s kamarádkou :)

Kniha, kterou právě čtu a doporučuji, jsem v půlce a moc mě baví. 

Kočka mé sestry když si hrála v igelitu :D.

Nákupy v Lindexu. Moc se mi líbí ty véšáčky, pochvala. Asi budu dělat video "new in" tak vám povím něco blíž k džínám a jejich slevám, které nás s mamkou velice překvapili. :)


Učit, učit,učit. Poslední měsíc je pro mě velmi náročný. Doma se učit nestíhám, ještě, že existuje ta hodinka, kterou dojíždím.

Cesta domů z tréningu se Student Agency a moje Lucky týraná focením :D.


No a nakonec má fotka a obrázek, který mě velice motivuje.

Doufám, že se vám článek líbil!
Mějte se krásně!:)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Místo pro vaše komentáře: