sobota, září 14, 2013

Co by mělo být součástí našeho šatníku + video.

Ahoj,
mám pro vás video o tom co by by jsme měli mít, podle mého názoru, ve svém šatníku. Zapomněla jsem na černou sukni a černé klasické šaty. Tak doufám, že se vám video bude líbit a že mi zanecháte nějaký komentář s nápadem na další videa apod.
Mějte se krásně!
Pa.

5 komentářů:

  1. Máš dobré videa, akorát nevím proč, ale docela dost mi vadí ta hudba ve videu, myslím,že tam moc nesedí a hlavně je tě díky tomu i dost špatně slyšet.

    OdpovědětVymazat
  2. Dobře, vezmu to na vědomí :) Díky moc :)

    OdpovědětVymazat
  3. Máš moc dobrá videa, je škoda, že netočíš častěji. A stou hudbou souhlasím, možný by stačilo kdyby hrála o něco tišeji ;)

    OdpovědětVymazat
  4. Díky moc, příště si na tu hudbu dám pozor a proč netočím častěji? Nemám moc nápadů, kdyby jste mi dávali nějaké jak pod videa nebo pod články tak bych to moc uvítala :)

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj, nechtěla by jsi natočit nějaký Tag,video o sbírce své kosmetiky?
    A fajn by bylo video o nákupech.

    OdpovědětVymazat

Místo pro vaše komentáře: