sobota, ledna 05, 2013

Novinky za poslední měsíc

Ahoj, rozhodla jsem se vám ukázat pár nových věcí, se kterými jsem nadmíru spokojená.

První budou věci ze "sekce" oblečení. Pořídila jsem si krémový svetřík z Reserved a puntíkované punčocháče myslím, že z Tesca. 





Z kosmetiky jsem si pořídila věci z Dermacolu. Lesk, který je velice příjemný na rtech, nádherně vypadá, nelepí, hydratuje a velice hezky voní. Báze pod make-up, myslím, že většina ani neví k čemu vlastně báze slouží. Ani já jsem to nevěděla a ukázalo se, že je docela důležitá. Nejen, že je nanášení make-upu na bázi příjemnější ale i make-up déle vydrží. Hlavní roli hraje pro póry. Vytváří vrstvu, kterou póry chrání před zanesení nečistot a make-upu. Velice doporučuji. A poslední je konektor, netušila jsem, že může udělat na obličeji takové zázraky. Má pleť je hodně problematická a ani velice krycí maku-up neskryje všechny mé nedokonalosti. Tento konektor od Dermacolu však ano. Takže moc DOPORUČUJI. 


No a poslední 2 nové věcičky, mezi které patří diář a náušničky, které jsem dostala od kamarádky.
Já osobně jsem tzv. maniak na všechny náušnice, bohužel mi moc nesluší kruhy a takové ty vysací. Možná vám někdy nafotím mojí sbírku. Z těchto náušnic mám velikou radost, a hlavně jsou ve zlaté barvě :D. 
S diářkem jsem moc spokojená a pomalu začínám zaznamenávat nějaké ty události apod. :).

Máte i vy něco podobného ?

Žádné komentáře:

Okomentovat

Místo pro vaše komentáře: