pátek, ledna 04, 2013

Páteční den

Ano, patřím mezi ty co se ještě válejí doma a "užívají" prázdnin. Skoro celé prázdniny jsem proležela v posteli, koukala na televizi a ládovala se. Naštěstí jsem včera měla tréning takže jsem se trochu protáhla a dneska mě zas všechno bolí.


Konečně jsem si pořídila nový diář, takže od dneška si zase zaznamenávám život :). Také jsem zašla do trafiky pro časopis, koupila jsem si svůj oblíbený Cosmopolitan, na kterém byla nálepka " Druhý časopis zdarma". Když jsem to však rozbalila byla jsem nemile překvapena časopisem Bazar z července, což mě docela zamrzelo. Nicméně časopis není špatný ale celý je v letních outfitech.
Opakovaně vás prosím o zanechání nějakého komentáře o čem by jste se chtěli na mém blogu dočíst.
Krásný zbytek dne.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Místo pro vaše komentáře: